Hvordan får man udbredelsen af MenuCard op på 400.000 brugere? Hvordan kommer ordningen op på 400 spisesteder?
Det var disse to hovedspørgsmål, der havde bragt ledelsen bag MenuCard ud til erhvervsøkonomieleverne på NAG fra 8-18 onsdag før ferien: Alle skolens 78 erhvervsøkonomielever var samlet om en INNOCAMP dag, hvor grupper dystede mod hinanden i erhvervsøkonomi ”“ hvem kunne finde det bedste og mest effektive svar på de to spørgsmål.
Alle elever blev trænet i innovation og arbejdsformer, der fremmer kreativ nytænkning ”“ og resultaterne i form af mange ideer lod ikke vente længe på sig. I løbet af dagen blev de præciseret og sat ind i erhvervsøkonomisk teori, så de havde den fornødne slagkraft.
I Auditoriet foregik den afgørende finale med de hold, der var nået frem til sidste runde. Glæden var stor hos de tre hold, der løb af med sejren og de attraktive præmier. Men den var endnu større hos direktørerne fra MenuCard, der takkede overbevisende for de mange gode og brugbare ideer, som de så frem til at omsætte til virkelighed!