På erhvervsøkonomis INNOCAMP dag - hvor alle skolens 85 erhvervsøkonomielever var samlet fra 8 til 18 - blev der konkurreret på livet løs om at finde det bedste underholdsningstilbud til Bakken, så interessen fra unges side for at besøge den gamle forlystelsespark, kunne vokse.
Ikke så nemt endda, der var lagt flere benspænd ud. Den vindende ide måtte ikke være for dyr at markedsføre og gennemføre, og den måtte ikke larme for meget på grund af Dyrehaven. Opfindsomheden var enorm, disse fire forslag deltog i den nervepirrende finale:
BAKKEKAMPEN, hvor unge kan konkurrere mod hinanden i de forskellige forlystelser, pointgivning via de sociale medier, vinderne offentliggøres på facebook mm
Speciel APP og SCANNEJAGT, som giver oversigt over alt, hvad der sker på Bakken, besked om særlige begivenheder, rabatter, konkurrencer. Sikrer forbindelsen til det virtuelle rum. Alle deltager i scannejagt rundt i alle forlystelserne.
UNG-LØRDAG PÅ BAKKEN, alle med studiekort kan komme på Bakken på særlige vilkår og rabat på fx på øl, nye events hver lørdag på tre-fire restauranter, som særlig henvender sig til de unge. Endvidere samarbejde med barer i København, som der kan køres videre rundt på senere på aftenen.
DER ER NOGET OM SNAKKEN, HOLD DIN FREDAG PÅ BAKKEN. I dette forslag kombineres mange rabatter på Bakken og sen åbningstid på barer og øltelte. Særlig App udvikles, så der sikres en stærk fotostrøm af sjove billeder, der oploades nemt og hurtigt på de sociale medier.
Vinderen blev BAKKEKAMPEN!!!
Alle deltagerne var blevet trukket genenem et nøje planlagt INNOVATIONsprogram, så baggrunden for at få nye og kreative ideer var i top.
Allerførst to oplæg: et om hvordan man udnytter virale medier optimalt i markedsføring, og et oplæg direkte om fakta og basisviden om Bakken som økonomisk virksomhed.
Konkurrencer fører til, at nogle er glade for at vinde, andre hænger med skuffen, fordi de ikke vandt. Men absolut bred enighed om: DET VIL BLIVE SJOVERE PÅ BAKKEN!
piet, hanne z, peter
Er der sjovest på Bakken?
Nyheder
Meddelelser:
Orienteringsaften 13. januar kl 19.30